Współpraca Sponsorska
Od 20 lat współpracujemy z partnerami i sponsorami, biorąc udział w realizacji największych w Polsce kampanii sponsoringowych w obszarze kultury.
W KBF jesteśmy przekonani, że biznes i kultura to środowiska, które są ze sobą nierozerwalnie powiązane. Nowoczesne, świadome przedsiębiorstwa na etapie kreowania strategii marketingowych coraz częściej stawiają na wspieranie inicjatyw związanych z szeroko pojętą kulturą. Mają poczucie misji społecznej i wierzą w kulturotwórczą rolę biznesu.
Kultura wyznacza nowe kierunki myślenia, skłania do refleksji i jak żadna inna dziedzina życia jest uniwersalną odpowiedzią na potrzebę wspólnoty. Dzięki temu, że jest otwarta na dialog ze zbiorowymi emocjami, jednoczy odbiorców podczas prestiżowych festiwali, koncertów czy wernisaży. Partnerstwo opierające się na zaangażowaniu marek w tworzenie wydarzeń kulturalnych to nie tylko sposób na świadome zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem i budowanie pozytywnego wizerunku wśród otoczenia. To wiara w to, że wspólnie możemy więcej i misja wynikająca z poczucia, że wszyscy jesteśmy współodpowiedzialni za lepsze jutro.
To właśnie dlatego tak duży nacisk kładziemy na integrację środowisk kultury i biznesu oraz kreowanie partnerstw opierających się na wzajemnym zrozumieniu potrzeb. W KBF cele te realizuje Dział Współpracy Biznesowej odpowiadający za szereg aktywności związanych ze współpracą na polu kultury i biznesu, takich jak działania sponsorskie, reklamowe czy promocyjne.
Wybrane projekty



